O prolínání práce v IT a osobního života

úterý 27. července 2010

Mapa dlužníků a Alena Srbová - SPAM

Také jste našli ve svém inboxu mail s nabídkou spolupráce? Mail vypadal takto:

Dobrý den,

Našla jsem vás na seznamu a rádi bychom s vámi začali spolupracovat, protože nás vaše služby zaujali a naše společnost by je právě ráda využila. Zeptala bych se tedy na bližší informace či i reference máte-li.

Ještě bych se ráda zeptala na to, že jsem vás včera nalezla na mapě dlužníků, se kterou spolupracujeme a do které vkládáme dlužníky i my, že máte nesplacené závazky, dnes jsem vás již na této mapě nenalezla (zato firmy podobného jména). Je možné, že se jednalo jen o nějakou nezaplacenou fakturu, omyl nebo tak, ale můžete se prosím k tomu vyjádřit. Solventnost našich partnerů je pro nás samozřejmě důležitá.
S přátelským pozdravem,
Alena Srbová
Trust (CZE) s.r.o.
srbova.ali@seznam.cz

Chtěl jsem vědět co je to za firmu. Tu jsem však nenalezl, ale vygooglil jsem následující článek: http://p.knopp.cz/sofistikovany-spam. Pevně doufám, že to není první vlaštovka nového druhu spamování. Pokud ano, tak už nebude nikdo nikomu nic věřit. Nalézt nového zákazníka a získat jeho důvěru bude ještě těžší.

Share:

1 komentář:

  1. Přišlo mi úplně to stejné a vzápětí po mé odpovědi v úplně nereálném čase nicneříkající, ale "sofistikovaná" odpověď, takže byla přednastavená. Takže jsem tu firmu hledala a našla tohle. Aspoň vím, že nemám ztrácet čas.

    OdpovědětVymazat

Předem děkuji za Váš komentář.
Prosím o Váš podpis, anonymní komentáře nemají žádnou váhu a nikdo je nebere vážně. Děkuji.