O prolínání práce v IT a osobního života

úterý 4. prosince 2007

Kdo nemá disketu, nemůže podnikat...

Jednoho dne jsem usoudil, že si zvýším produktivitu práce tím, že nebudu autorizovat každý bankovní převod pomocí mobilního telefonu, ale budu platby zpracovávat dávkově. Stáhnul a nainstaloval jsem si tedy příslušnou bankovní aplikaci, a dle manuálu vygeneroval elektronickou žádost o certifikát. Tuto žádost jsem si uložil na USB flash a vyrazil do banky...
Jaké však bylo moje překvapení, když jsem se dozvěděl, že jediné podporované médium je stará dobrá 3,5" disketa. Začal jsem tušit problém. Prošel jsem ve firmě dostupné notebooky a servery a zjistil jsem, že se disketová mechanika již nikde nevyskytuje.
Nebudu Vás dál napínat, ke dnešnímu dni jsem byl v bance již čtyřikrát, certifikát nemám a jediným výsledkem je několik nových telefonních čísel krásných bankéřek :)
Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Předem děkuji za Váš komentář.
Prosím o Váš podpis, anonymní komentáře nemají žádnou váhu a nikdo je nebere vážně. Děkuji.