O prolínání práce v IT a osobního života

pátek 5. března 2010

Čtení knih na iPhone

Nedávno jsem zavzpomínal na dobu kdy jsem vlastnil Palm m500 a stahoval jsem si elektronické knihy z www.palmknihy.cz. Jen tak zkusmo jsem na tuto stránku znovu zavítal a byl jsem velmi mile překvapen. Nejen, že stále existuje (v novém designu), ale hlavně nabízí možnost stahování elektronických knih mimo jiné i na iPhone.

Funguje to výborně. Stáhnete si z AppStore aplikaci Stanza. Jedná se o povedenou čtečku knih, kde je možné přidat odkaz přímo do archivu knih na www.palmknihy.cz. Pak si můžete pohodlně vybírat knihy například dle žánru či autora a rovnou si je stáhnout a začít číst.
Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Předem děkuji za Váš komentář.
Prosím o Váš podpis, anonymní komentáře nemají žádnou váhu a nikdo je nebere vážně. Děkuji.