O prolínání práce v IT a osobního života

pátek 24. září 2010

Jihozápadní obchvat Prahy očima Jihočecha

Otevření jihozápadního obchvatu Prahy provázel velký zájem médií. Mě však zajímala kromě vyhlídky na soutok Vltavy a Berounky především otázka, jak mi pomůže v mém cestování?

Pokud se někomu svěřím, že pendluji mezi Prahou a Č. Budějovicemi, tak obvykle následuje obligátní otázka: A jezdíte přes Tábor nebo přes Písek?
Doposud jsem vždy trpělivě odpovídal: Záleží na tom, kde mám zrovna v Praze práci. Západní břeh není radno riskovat přes Tábor.
To už neplatí. Nyní je například na Barrandov vzdálenost i čas dojezdu přes Tábor i Písek prakticky totožný. A tím změny nekončí. Není nutné vyhýbat se Jižní spojce či trase Slivenec - Barrandovský most. Takže až se mě opět někdo zeptá, moje odpověď bude znít: ČB - Praha přes Písek, Praha - ČB přes Tábor (důvodem jsou táhlé kopce a typický silnější provoz v opačném směru). A budu doufat, že se brzy dočkáme dostavby D3 z Tábora do Veselí nad Lužnicí.

Posted via email from petrkadlec's posterous

Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Předem děkuji za Váš komentář.
Prosím o Váš podpis, anonymní komentáře nemají žádnou váhu a nikdo je nebere vážně. Děkuji.