O prolínání práce v IT a osobního života

neděle 2. ledna 2011

Hladový Silvestr

Uplynulý Silvestr jsem trávil podobně jako ten předchozí na Moravě ve sklípku. Avšak tento byl pro mě opravdu výjimečný. A to tím, že jej provázel hlad.

Začalo to 31.12. kdy jsem se pokoušel okolo 15:00 v Pelhřimově a okolí najít otevřenou restauraci, ve které bychom dostali něco k pozdnímu obědu. Po 30 minutách ježdění autem a následném 45 minutovém chození pěšky jsem to vzdal a vybalil nouzový rohlík se salámem. Nakonec jsem se utěšoval tím, že jsem to přežil a alespoň vznikla nová hospodská historka.

To jsem však netušil, že se bude situace 1.1. opakovat. Tentokrát Vracov okr. Hodonín. Po několika desítkách najetých kilometrů, po hledání v Mapy.cz a po systematickém obtelefonovávání podniků v rádiusu 5 km, jsme našli jediný! Tímto děkuji obsluze Pizzerie Siciliana ve Vracově za záchranu života.

Takže příští Vánoční svátky, až zas budu funět na gauči a pohled na řízek se salátem ve mě bude vzbuzovat nevolnost, tak si jeden či dva řízky zabalím na Silvestra. Howgh.

Posted via email from petrkadlec's posterous

Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Předem děkuji za Váš komentář.
Prosím o Váš podpis, anonymní komentáře nemají žádnou váhu a nikdo je nebere vážně. Děkuji.