O prolínání práce v IT a osobního života

čtvrtek 6. června 2013

Jak funguje Clarity?


Během svého experimentování se službou Instagram jsem si jako mnoho ostatních uvědomil, že základem fotografie je diváka zaujmout. Právě Instagram ukázal, že spousta grafických filtrů neboli lidově řečeno 'kurvítek' dokáže z tuctového výcvaku udělat zajímavý obrázek. S Instagramem jsem sice již dávno skončil, ale vděčím mu za to, že ve mě probudil zájem zabývat se dodatečnými úpravami exponovaných snímků.
Aktuálně mne nejvíce zajímá zatraktivnění některých svých fotografií pomocí filtru, který je obsažen v aplikaci Camera+ pro iPhone, který je jmenuje Clarity. Tento efekt sice některé fotky úplně zničí, ale ve většině případů dramaticky zvýší přitažlivost upravených fotografií.

Vlevo původní fotografie, vpravo aplikován Clarity filtr
Mou snahou je pochopit principy na kterých tento filtr funguje a získané znalosti aplikovat v Apple Aperture, který používám pro zpracování a archivaci svých fotografií. Pokoušel jsem se tedy experimentovat, ale stále nemůžu dosáhnout kýženého výsledku. Nejdále jsem se zatím dostal v případě následujícího obrázku, ale to už se pomalu blížím omalovánkám ;(.

Vlevo originální verze, vpravo po editaci v Apple Aperture

Ano, zatím jsem na začátku, ale pokud mne někdo dokážete popostrčit, tak se moc rád sejdu a platím kávu či něco ostřejšího...
Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Předem děkuji za Váš komentář.
Prosím o Váš podpis, anonymní komentáře nemají žádnou váhu a nikdo je nebere vážně. Děkuji.