O prolínání práce v IT a osobního života

úterý 26. června 2007

Problém s Enigmail


Narazil jsem na podivný problém se šifrováním pošty. Již dlouhou dobu používám Thunderbird/Enigmail/GnuPG. Pro zvýšení produktivity práce jsem se rozhodl, že si stejnou instalaci poštovního klienta rozšířeného o šifrování udělám i doma. Na domácím PC jsem však zjistil, že i když GnuPG funguje normálně, Enigmail nefunguje (nefunkční šifrování/podepisování, prázdné seznamy klíčů).

Prakticky jediným rozdílem oproti instalaci používané v kanceláři bylo to, že doma mám XP Home v české mutaci.

Po delším experimentování jsem náhodou zjistil, že když se v Enigmailu nastaví cesta ke gpg.exe ručně, tak vše začne fungovat.

Použité verze:
Thunderbird 2.0.0.4
Enigmail 0.95.1
GnuPG 1.4.7
Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Předem děkuji za Váš komentář.
Prosím o Váš podpis, anonymní komentáře nemají žádnou váhu a nikdo je nebere vážně. Děkuji.